Nëntor 2024
: JONILA GODOLE: KU NDIHEM MIRË, ATY E KAM ATDHEUN
: LETËRSIA PËRBALLË MULTI-SFIDËS
: PARIMET E DREJTSHKRIMIT SHQIP
: BURR’ E GRUE, QIELL E DHÉ (I)
: 1X10: INTERVISTË ME VETVETEN
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (VI)
: SHABAN SINANI: KOMBI ËSHTË GJUHA IME
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (V)
: MENDIME SHIU NË AMERIKËN GRI
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (IV)
Tetor 2024
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (III)
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (II)
: NGËRÇE KUJTESE, KUMTE MIRËKUPTIMI
: HIMNI I DIVIZIONIT GARIBALDIN “ANTONIO GRAMSHI”, 1943
: SIKUR SENDET TË QUHESHIN NDRYSHE
: E SHKUARA ËSHTË VENDI YNË (I)
: MIRELA KUMBARO: “TRADHTOJ” SA HERË PËRKTHEJ
: FATOS LUBONJA: ARSYE DHE DASHURI
: TË SHOHËSH BOTËN NËPËRMJET PEIZAZHIT
: NUK ËSHTË ELEMENTARE, WATSON: SAGA E BASHKËSISË
: MBËSHTJELLË ME MAGJINË E ARTIT KADAREAN
: HIDHËRIM PËR NJERIUN QË IKËN
: CELULAT E KONSUMERIZMIT (II)
: MENDJA, LËNDA DHE QORRSOKAKU
Shtator 2024
: 30
: ÇFARË NUK MËSOJMË NË NJË SHKOLLË BIZNESI
: ARTAN FUGA: JETOJMË NË DEMOKRACINË E OPINIONIT
: INERCIA PËRRETH E BRENDA NESH
: INTERNETI, E VËRTETA DHE ELITAT
: SKELETET NË RAFTIN E LIBRAVE
: KISHA E SHËN PROKOPIT NUK ËSHTË KTHYER NË IDENTITET
: ISLAMI DHE OSMANËT – NJË IDENTIFIKIM I DYSHIMTË
: TA LEXOSH POEZINË SI PARTITURË
: DËSHMI AUTOKTONIE NË PETRESH TË ELBASANIT
: RILEXIME
: KUR TË MBËRRIN ROMANI I REDAKTUAR
: PËR NJË FAMILJE HUAZIMESH FRËNGE
: NË KUJTIM DHE RESPEKT TË GENCIANËS
: PROBLEMI I NJË ANTOLOGJIE SIPAS OREKSIT
: TIRONA – KOMUNITETET ARDHËSE
Gusht 2024
: ALAIN DELON – NË KËRKIM TË FËMIJËRISË
: GRUMBULLUESIT E MBETJEVE DHE LUFTA PËR DINJITET
: NGA HISTORISHKRIMI NË LETËRSI (II)
: KADAREJA PËRBALLË NOBELIT LETRAR (II)
: KADAREJA PËRBALLË NOBELIT LETRAR (I)
: NGA HISTORISHKRIMI NË LETËRSI (I)
: SHPAGETA KINEZE ME PËRBËRËS SHQIPTARË
: TRADITA QË (RI)KRIJON VETVETEN
: PËR T’I LEXUAR ME KUJDES LIBRAT E KËQINJ
: JOSEPHINE QUINN: THE INVENTION OF GREECE
Korrik 2024
: ANONIMI I ARTIT TË GRUSHTIMIT
: TURIZMI – KATALIZATOR I PROGRESIT
: MERITOKRACIA DHE KËRCËNIMET NDAJ SAJ
: ZGJEDHJE JO KUSHTETUESE NË BASHKINË HIMARË
: NUSE, KU KALLE KËMBËT, ATY TË RËNÇIN DHËMBËT!
: SHPULLA
Qershor 2024
: NGA ASGJËJA NË KOZMOS: KOZMOLOGJIA KUANTIKE DHE FILOZOFIA
: RRETH AUTORITETIT TË SHKENCËS
: SHKENCA MODERNE SI SHPREHJE KULTURORE (IV)
: TRANSFERIMI I NJË MODELI TË DËSHTUAR
: FOTOGRAFIA E FUNDIT E SEVASTI QIRIAZI-DAKOS
: GJASHTË VJET MË VONË, PO ATY (PJESA II)
: GJASHTË VJET MË VONË (PJESA I)
: PËR VENDIMIN E GJYKATËS KUSHTETUESE PËR BUTRINTIN
: KE THËNË
: MYSAFIRËT SHTETËRORË NË VITIN 1937 (II)
: DHIMITËR SHUTERIQI, NIKO STILLOS DHE NJË TURBOLOG NË MES
: PËRGJEGJËSIA DEMOKRATIKE DHE DEZINFORMIMI
: SHKENCA MODERNE SI SHPREHJE KULTURORE (III)
Maj 2024
: ODDS RATIO – PERCEPTIMI, PARAGJYKIMI
: SUKSESI I NARRATIVËS TURBOLOGJIKE
: PENDIM
: MOS E KEMI KEQKUPTUAR BIBLËN DERI TANI?
: MONOLOGËT E VIRXHINIAS (III)
: PRAPË E GJETËT ARMIKUN, O TË PALODHUR!
: ARVANITËT NË HISTORINË E GREQISË
: REVOLUCIONI GREK DHE ROLI I SHQIPTARËVE NË TË
: SHKENCA MODERNE SI SHPREHJE KULTURORE (II)
: DHJETËSHJA E RADHËS, NGA GIULIO MOZZI
: TË ZBULOSH KUJTIMET E UNGJIT
: LAGUNAT E LAGURA TË FOLK-ETIMOLOGJISË
: SHKENCA MODERNE SI SHPREHJE KULTURORE (I)
Prill 2024
: SHKËNDIJA E MAGJISHME E ERMONELËS
: ETIMOLOGJITË E ÇABEJT – NJË FOTOGRAFI
: SHTETI LAIK, PLANI INTELIGJENT, BIG BENGU
: PEIZAZHI SI REALITET DHE SI KONCEPT
: DIJA PËRPARON NË DIALOG ME TRADITËN
: PËR NJË BOTIM KRAHASUES TË “DHJATËS SË RE” SHQIP
: KU QËNDRON NË TË VËRTETË KONFLIKTI?
: FOLJA SHQIPE – RREGULL MES KAOSIT
: NJË KËRKIM, I DËSHTUAR, I BARAZISË
: TË THËNA E TË PATHËNA NË NJË BISEDË TELEVIZIVE
Mars 2024
: PRINC VIDI, MBRETI ME HIMN E ME MARSH MUZIKOR
: MBËSHTJELLË ME KAOSIN E RRËFIMIT FILLESTAR
: RRËFIMI I PAMBYLLUR I MARRËZISË
: NUK ËSHTË SHKENCË, ËSHTË PROPAGANDË NEOFASHISTE!
: SI MUND TË BESOHET NË GJËRA TË TILLA?
: ORIGJINA E KRISHTERË E SHKENCËS MODERNE
: THE ITALO-ALBANIAN MIGRATION DEAL
: MITI I KONFLIKTIT MES SHKENCËS DHE FESË
: LEKSION I PARË (PAK I GJATË) I LATINISHTES
: PËR NDRYSHIMET NË LIGJIN PËR ZONAT E MBROJTURA
: MUSINE KOKALARI – « SIKUR T’ISHNJA NJË LULE »
Shkurt 2024
: LIRI E SHPREHJES APO KËRCËNIM I PËRBINDËSHAVE IDEOLOGJIKË?
: DON KISHOTI = (A) DON KISH’ O TI (MIK?)
: FATI I SHENJËS ARKITEKTONIKE
: BISEDË ME STUDIUESIN PETER BARTL
: LISTA, ORARE, FJALORË TË MALLIT
: GJERMANI FIEDLER DHE KËNGA ÇAMËRISHTE
: RRETH OBORRTARIZMIT TË MEDIAS
: PËR BASHKIMIN GJUHËSOR MBARËSHQIPTAR
: FJALORËT JANË LISTA, JO LIBRA
: ÇFARË ARRIN NJË LIBËR TË LEXOJË BRENDA NESH?
: ÇESK ZADEJA DHE SHKOLLA SHQIPTARE NË MUZIKË
: PSE PO BIEN SIRENAT E LUFTËS?
Janar 2024
: NË KËRKIM TË SENDEVE TË HUMBURA
: QASJE NDAJ ETIMONIT TË FJALËS SHQIPE (III)
: QASJE NDAJ ETIMONIT TË FJALËS SHQIPE (II)
: QASJE NDAJ ETIMONIT TË FJALËS SHQIPE (I)
: LLOGJE
: PODIUMI I SË KEQES: LENINI, STALINI APO HITLERI?
: KARIKATURA E NGRIRË E DEMOKRACISË
: NJERIU ËSHTË MË I FRIKSHËM SE SKELETI I TIJ…
: EMRI I DURRËSIT – DISA PAK KOMENTE
: ÇABEJ PËR HISTORINË E EMRIT TË DURRËSIT
: DIJA HISTORIKE, HISTORIA E DIJES
: TRE RISITË E NJË HISTORISHKRIMI
: GJUHA SHQIPE DHE LETËRSIA NË SHKOLLË – VITET ’70
: KONTEKST
: MOS PËRMENDI NJERI FJALËN SHESH?
Dhjetor 2023
: GJUHA SHQIPE DHE LETËRSIA NË SHKOLLË – VITET ’50-’60
: KUR QYTETI DËSHIRON TË FLASË ME NE
: KEITH JARRETT – THE KÖLN CONCERT
: GJUHA SHQIPE DHE LETËRSIA NË SHKOLLË – VITET ’40
: MOZAIK EPISTOLAR RRETH FJALORIT TË GODIN-IT
: ARVANITËT SHQIP FLISNIN, POR SHQIPTARË S’QENË (III)
: MODELIMI I NGJIZJES SË FJALËVE
: “MEKAMI” I TREBESHINËS NË DRITËN E ARTIT SAKRAL
: GJUHA SHQIPE DHE LETËRSIA NË SHKOLLË (I)
: DY FJALË PËR REZULTATET E “PISA 2022”
: TË RRONI E TA SHKATËRRONI MË TEJ
: IDEOLOGJIA E NATYRËS NË QYTET
: KRONIKË E NJË VENDIMI TË PARALAJMËRUAR
Nëntor 2023
: LOGJIKA E NGJIZJES SË FJALËS
: ARVANITËT SHQIP FLISNIN, POR SHQIPTARË S’QENË (II)
: SAMITI YNË I DIASPORËS DHE « KOMVOS » – LIDHJA GLOBALE E HELENIZMIT
: ARVANITËT SHQIP FLISNIN, POR SHQIPTARË S’QENË (I)
: RRETH KOHËS SË FORMIMIT TË SHQIPES
: NJË LEXIM AKTUAL I TEZËS DOKTORALE TË ÇABEJT
: DY FJALË NGA AUTORI PËR LEXUESIN
: NJË HAPËSIRË PËR T’U MBYLLUR
Tetor 2023
: ZGJEDHJE ME SHUMË PIKËPYETJE
: GJENDJA NËN RRETHIM E POEZISË
: HISTORIKU DHE VLERA E FJALORIT TË KUPITORIT
: MIGJENI – MIDIS MARKSIT DHE NIÇES
: VALSI I PËRNDJEKJES POLITIKE
: A KA BAZA TEORIA PELLAZGJIKE E PREJARDHJES SË SHQIPES?
: EDHE POPULLARIZIMI ËSHTË DIJE
: GREQIZMAT TE SANTORI DHE GJETIU NË LETËRSINË ARBËRESHE
Shtator 2023
: NJË VEPRIMTARE AMERIKANE PËR ÇËSHTJEN ÇAME
: KUSH KA FRIKË NGA PËRSHTATJA?
: HIERARKIA E RASAVE TË GJUHËS SHQIPE
: PSE JEMI
: ENCIKLOPEDIA BRITANIKE: NJË REFERENCË E FSHIRË
Gusht 2023
: PROTOKOLLE LEXIMI NË LETËRSINË SHQIPE
: SHËNIME PËR DY LIBRA TË ARISTIDH KOLËS
: BARBIE
: NE I KEMI PASË THËNË KËSHTU…
: PARADOKSI I NDRYSHIMIT GJUHËSOR
: PELLAZGOMANIA, KOPJE (E KEQE) NGA FQINJËT?
: NË PLOTËSIM TË NJË ETIMOLOGJIE
: Ç’THUHET DHE NUK THUHET PËR SHQIPEN TEK ARTIKULLI I SCIENCE
: ARTIKULLI I SCIENCE – ZGAVRA ÇABEJ
: ARTIKULLI I SCIENCE – PËRSIATJE TË TJERA
: HIPOTEZA SI MODELIM SHPJEGIMOR
: DEGË ELINËSH ME RRËNJË PELLAZGËSH
: ARTIKULLI I SCIENCE – PËRSIATJE FILLESTARE
: I mbrojtur: PËREMRAT PËR AYN RAND-IN DHE TË TJERË (vi)
: RRETH ARTIKULLIT TË SCIENCE PËR VJETËRSINË E SHQIPES
: TË BASHKËJETOSH ME HIPOTEZËN
Korrik 2023
: MBINJERIU, NJERIU GJADRI DHE SHQIPËRIA E MOTIT ‘30
: SHQIPJA NË FILM: PËR BISEDËN QË MUNGON
: I mbrojtur: PËREMRAT PËR AYN RAND-IN DHE TË TJERË (i)
: RRUGA E HIRIT DHE RRUGA E NATYRËS
: PELLAZGËT SI NUK I KENI PARË KURRË
: “LARG BARBARËVE” TRIDHJETË VJET PAS
: PROGRESIZMI AMERIKAN SOT: LUFTË DHËMB PËR DHËMB NDAJ REALITETIT
: RRËFIME TË SHKURTRA PËR NJË DITË TË GJATË
Qershor 2023
: PRIJËSI, LIGJI DHE ARBITRARITETI
: ZËVENDËSIMI I MONUMENTEVE DHE KONSTANTJA E AUTORITARIZMIT
: LIRIA AKADEMIKE PËRBALLË DISIPLINIMIT KOMBËTARIST
: ËNDRRA QË KA LEXUAR KRYEMINISTRI
: KRISHTERIMI SEKULAR I LEA YPIT
: ARKITEKTURA PROMETEANE E SHQIPËRISË SË RE
: SOCIALIZIMI MORAL I LEA YPIT
: RENDI I DETYRUESHËM I GJËRAVE
: PROGRESIZMI AMERIKAN DJE: SHUMËLLOJSHMËRI IDESH E BESIMESH
: “BARBARËT” TE DERA DHE DEBATI MBI “SHKENCËN” E ALBANOLOGJISË
: ÇABEJ: TANI KEMI NJË AKADEMI
Maj 2023
: TITRIM PËR ÇËSHTJE DIVERSITETI SOCIAL?
: SQ-XT
: NJË MOZAIK PËR TË GJITHA STINËT
: PJETËR GACI DHE KËNGA SHQIPTARE
: TAHSIN JONUSI NË HISTORINË E ARKEOLOGJISË SHQIPTARE
: NË FILLIM ISHTE LIBRI (I SHAHUT)
: RENDI “REPUBLIKAN” I EMMANUEL MACRON-IT
: PISHTARI I FUNDIT I NJË BREZI
: FENOMENOLOGJIA E GJENERAL GRAMAFONIT
: FUSHATAT DHE BINDJET POLITIKE
: TITUJT AKADEMIKË TË MBETEN BRENDA BOTËS AKADEMIKE
Prill 2023
: INTERVISTA PËR ARDIAN KLOSIN
: ANTOLOGJI PRIVATE DHE (JO)ZYRTARE
: RRETH TRAJNIMIT PAVLOVIAN TË PUBLIKUT
: MES SUKSESIT DHE KARRIGEVE BOSH
: POETIKA E FJALËVE TË FSHEHURA
: KISHA DHE MARIA NË VARGUN E BOGDANIT
: TUBIMI I 7-TË ALBANOLOGJIK – BAVARI
: RIKTHIM NË LETËRSINË E LUFTËS SË FTOHTË
: ANTOLOGJI E POEZISË APO ANTOLOGJI E APOLOGJISË?
Mars 2023
: DITARI EKZISTENCIAL I PRIFTIT TË BERNANOS-IT NË SHQIP
: PËRSE S’PO DEL ZËRI I POPULLIT
: PËR ATA QË JETUAN ME PETRO MARKON
: MBI TRANSPLANTIMIN E ORGANEVE (NË SHQIPËRI)
: UDHËKRYQ
: NATYRË E PAQETË ME NDËRTESA TË VJETRA
Shkurt 2023
: FESTIVALI I 61-TË I KËNGËS NË RTSH
: MARRËDHËNIET NDËRKOMBËTARE DHE LUFTA NË UKRAINË
: SHËNIME PËR EMRIN E DJALLIT NË SHQIPE
: AUTORI DHE VEPRA (PULA DHE VEZA)
: PAMJE TË VDEKJES NË OLIMP (III)
: ARKEOLOGJI FJALËSH: SHTETRRETHIM
: PAMJE TË VDEKJES NË OLIMP (II)
Janar 2023
: PAMJE TË VDEKJES NË OLIMP (I)
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXXIV)
: BARRA E NJË EMRI DHE METAFIZIKA E GJEOGRAFISË
: DIALEKTIN KUPTOJE, STANDARDIN FOL!
: PROFESORË APO SHËRBYES TË DIKTATURËS?
: PËR NJË PARIM ALTERNATIV TË DREJTSHKRIMIT TË SHQIPES
: PO BOTA JO SHQIPTARE E BRANKO MERXHANIT
: A JU KUJTOHET SA PERFEKTE ISHTE ÇDO GJË?
: PËR NJË ALFABET TË RI TË SHQIPES
: BUTRINTI NË GJYKATËN KUSHTETUESE
Dhjetor 2022
: NJË FILXHAN KAFE DHE KËPUCË TË REJA VESHUR
: NJË SHTATORE E GJERGJ KASTRIOTIT NË ATHINË
: VAJI I PËRMBIVARRSHËM I RICOSIT
: TIRANASIT QË NUK I TREMBESHIN VDEKJES (HETEROTOPITË E QYTETIT)
: MITI I RIKTHIMIT NË POEZINË “NOSTOS” TË LOUISE GLÜCK
: STANDARDI YNË DHE PLANIFIKIMI GJUHËSOR III
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXXIII)
: PËR “ËNDRRAT DHE DASHURITË E NJË JETE”
: SHËNIME NË DITARIN E ARTIT BASHKËKOHOR NË SHQIPËRI
: PËR NJË RIFORMULIM TË PARIMEVE TË DREJTSHKRIMIT
: STANDARD DHE IDEOLOGJI POPULLORE
Nëntor 2022
: LUFTA CIVILE/ÇLIRIMTARE E NËNTORIT
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXXII)
: KOSTOT E RISHIKIMIT TË STANDARDIT
: STANDARDE DHE REGJIME GJUHËSORE
: KARAKTERI POLITIK I DREJTSHKRIMIT
: KONKURSI PËR TEATRIN KOMBËTAR DHE KOHËNGRËNËSIT
: DIMALI ILIR DHE HIMALAJET INDIANE
: SHTËPIA QË HUMBI NË METAFORË
: TA KUPTOJMË PARA SE TA KREMTOJMË
: PËR GËZIM KAMEN DHE TEATRIN E TIJ
Tetor 2022
: 1X10: NË KËRKIM TË FUSTANIT TOTAL
: TË ZGJEDHËSH MES DEBATIT DHE DIALOGUT
: RRUGËTIMI ME GROPA I NJË TEKSTI
: SHËNIME RRETH NJË LIBRI PËR BUTRINTIN (III)
: FJALË TË NGATËRRUESHME (VIII)
: POPULLI SEKRET I SË DJATHTËS SË RE
Shtator 2022
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXXI)
: BIDONI
: FOSCOLO
: ANATOMIA E MBISHKRIMIT TË MEDAURËVE
: GJUHA SI LUFTË APO SI DITURI?
: ARBËRISHTJA GJUHË E RREZIKUAR
: SHËNIME RRETH NJË LIBRI PËR BUTRINTIN (II)
: NJË STREHËZ PËR ALBANOLOGJINË
Gusht 2022
: FJALË TË NGATËRRUESHME (VII)
: IMAZHI (QË FLET SA NJË MIJË FJALË) DHE ANALIZA (E MUNGUAR)
: EMRI I GJIROKASTRËS DHE KRONIKA E DROPULLIT
: KRIJIMI I GJUHËS MUZIKORE KOMBËTARE
: RRETH SEMITIZMIT TË DE RADËS
: FRIKA NGA NJË GRUA E LIRË: SANNA MARIN
: JANI VRETO, KY “GREKOMAN” I NDJERË
: RRETH ISLAMOFOBISË DHE LAICIZMIT
: REFUZIMI I KËSHILLAVE SI FILLIMI I RRITJES SË SHKRIMTARIT
: RRETH MBIEMRIT TË GRAVE TË MARTUARA
: NDOFTA!
: A MUND TË SHKRUHET NJË HISTORI LETËRSIE?
: KUR DEBATI KTHEHET NË FUSHËBETEJË
: STROFA SAPFIKE NË POEZINË SHQIPE – SHËNIME PËR NJË TRADITË
Korrik 2022
: HEINRICH BÖLL: ANEKDOTË PËR ULJEN E ETIKËS SË PUNËS
: GJURMIMET E DETEKTIVIT FAKIR KONICA
: NGASJA PËR TË DALË NGA RRESHTI
: PEIZAZH KRIJIMTAR. PËRSE QËNDROJMË NË PROVINCË?
: RRETH ISLAMOFOBISË SË ZOTIT BLUSHI
: SHËNIME RRETH NJË LIBRI PËR BUTRINTIN (I)
: RRETH “NACIONALIZMIT” TË DISA HISTORIANËVE
: ZMBRAPSJA NGA NJË E DREJTË E VYER
Qershor 2022
: I ZOTI E SHET, TELLALLI S’E JEP
: SHQIPJA, MES ILIRISHTES DHE TRAKISHTES
: GULIVERI QË HUMBA BUZË JONIT
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXIX)
: MITE DHE BËMA TË LEKËS SË MADH
: ULIKSI JOYCE EISENSTEIN KAPITALI
: FAKE NEWS NUK KURSEN AS GJON SHLLAKUN
Maj 2022
: NUSE (I)
: POSTDJATHTAS NË POSTMODERNIZËM
: PROJEKTLIGJI I DEPUTETES ZHUPA PËR BUTRINTIN
Prill 2022
: BLEJMË
: SHKRIMLEXIMI, OSE NGA FJALA NË TEKST
: SHITEN
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXVII)
: BOTA ME TJETËRI DHE BOTA PA TJETËRI (III)
: BOTA ME TJETËRI DHE BOTA PA TJETËRI (II)
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXVI)
: LOJËRA SHQIPTARE TË MIJËVJEÇARIT TË KALUAR
Mars 2022
: FOLKLORI, NGA LOKALJA TE UNIVERSALJA
: AFORIZMA NGA OSCAR WILDE (II)
: TREGU DHE THIRRJET PËR CENSURË
: MARINO DULCICHIO DHE STATUTET E SHKODRËS
: MANGËSI DHE MËKATE TË NJË MANUALI (III)
: MANGËSI DHE MËKATE TË NJË MANUALI (II)
Shkurt 2022
: HISTORIA NË EMËR TË SË SOTMES
: AFORIZMA NGA OSCAR WILDE (I)
: MARIO CALIVÀ: ARBËRISHTJA NË NJË PËRMASË TJETËR
: ËSHTË THJESHT NJË PADREJTËSI
: RITI DHE PROGRESI, LUFTË TË KUNDËRTASH
: PËRKTHIM / ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ / TRANSLATIO
: KOLONA ZANORE E SOCIALIZMIT NË SHQIPËRI
Janar 2022
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXIV)
: SIÇ E THOTË FJALA “SËMUNDJE”
: RRËNJËT DREJTSHKRIMORE TË SHTETIT
: ALBANOI NË HISTORINË E MIHAL ATALIATIT
: LEA YPI KA SHKRUAR TË VËRTETËN E SAJ
: NJË VËSHTRIM KRITIK MBI LIBRIN “TË LIRË”
: MEMUARI – PËRSIATJE TEORIKE (II)
: MEMUARI – PËRSIATJE TEORIKE (I)
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXIII)
: LEIBNIZ-I MBI LEKSIKUN E SHQIPES
: LEIBNIZ-I MBI SHQIPEN DHE ORIGJINËN E SAJ (II)
: LEIBNIZ-I MBI SHQIPËRINË DHE SHQIPTARËT (I)
: LIMERIKË
Dhjetor 2021
: RIKTHIMI I PËRJETSHËM I SË NJËJTËS
: PËRRALLË E FRIKSHME KËRSHËNDELLASH
: MJESHTËR SUBVERSIONESH TË VOGLA
: NGA ANAKRONIZMI NË IDEOLOGJI (VERSIONI I PLOTË)
: MAT NJI PËLLAMBË E SHKEP NJI PASH
: KU ‘FLE LEPURI’ NË LIBRIN E LEA YPIT?
: RRETH NJË LIBRI TË ÇUDITSHËM
: A MJAFTON NJË RRËFIM I VETËM PËR LIRINË?
: ROMANI ME ENVER (VERSIONI I PLOTË)
: ZOTI G.
: RIKRIJIMI I MITIT MODERN NË POETIKËN E BAJRAM KOSUMIT
: SI E LEXON SOCIALIZMIN NJË POET NË ANGLI…
Nëntor 2021
: RRETH MËSIMIT TË SHQIPES NË DIASPORË
: VËSHTRIM ANTROPOLOGJIK MBI STUDIMET SHQIPTARE
: “NJË EMËR NË KATËR RRUGË” NUK ËSHTË BOTUAR NË PRISHTINË
: RRUGË INOVUESE NË ALBANOLOGJI
: VILA
: GJURMË TË APOFONISË I.E. NË SHQIPE
: NJË DITË E SHKËLQYER PËR TË ECUR
: DEBATE KEMI, NUK KEMI DEBATUES
: QË SHQIPJA TË MOS JETË THJESHT SHQIPONJË
: MBI KRUESET E DHËMBËVE NË POEZI
Tetor 2021
: TARTUFI DHE DIOGJENI (NË PENDËN TIME)
: PIKASO DHE AJNSHTAJN NË TIRANË
: NJË KASTRIOT I PANJOHUR NGA DALMACIA
: ASHENSOR
: ASKETIKA NGA NIKOS KAZANXAQIS
: POETI, VJESHTA DHE QIPARISAT
: MENDIME TË PAKREHURA (LXXII)
: FEJA NË KODIN ZAKONOR SHQIPTAR (II)
: FEJA NË KODIN ZAKONOR SHQIPTAR (I)
: GJOBARI
: A ËSHTË E RREZIKUAR ARBËRISHTJA?
: HIATUS
Shtator 2021
: E DHJETA
: KARUSELI
: RRËNJËT ETRUSKE (TË ETRUSKËVE)
: PYLLI DHE SPATA, POR TË MOS HARROJMË DRUVARIN !
: AJO TJETRA, PSIKOZË E PAKLASIFIKUAR, NJERIU PLOT
: BUKË E ZEHËR: SA POSHTË KA RA KATUNDI
: MES SË DREJTËS POZITIVE DHE ASAJ ZAKONORE
: SËPATA E DRUVARIT DHE PROZA MIZANTROPOLOGJIKE
: K U J R I: VEND QË SILLESH SIPAS VAJIT E QEJFIT!
: NJË PARAQITJE GATI E PANJOHUR E MITRUSH KUTELIT SPANJISHT
: AMERIKA DHE 11 SHTATORI: PAS 20 VJETËSH
: GARDHIMI
Gusht 2021
: NJË MARGARITA NË LAC TREMBLANT
: DIMËR
: FJALË TË NGATËRRUESHME (III)
Korrik 2021
: 1×10: ANTOLOGJI E POEZISË BASHKËKOHORE GREKE
: NËN LËKURËN E ARTIT TË FJALËS
: PAPË KLEMENTI XI NË KUJTESËN KOLEKTIVE SHQIPTARE
: UNIVERSITETI I MUNGUAR I ANTROPOLOGJISË SHQIPTARE
: PLLAKA QË KORRIGJON VETVETEN
: KORÇA SHORT FILM: MBRESA FESTIVALI
: NJË INCIDENT DIPLOMATIK NË SHKODËR – MARS 1865
: PËR FUTBOLLIN SI METAFORË E JETËS
Qershor 2021
: GAMORI DHE EVOLUCIONI NË GJUHË
: SPEKTAKLI BAJAT I “ANALISTËVE”
: DREJTËSI DUKE REFORMUAR LEKSIKUN
: A ËSHTË NË RREZIK DEMOKRACIA AMERIKANE?
: SEVASTIA: EMËR I NJOHUR, VEPËR E PANJOHUR
: NGA MJEKËSIA NË FASONERI (REAL QUICK!)
: REPUBLIKË E VLORËS APO E VICHY-SË
: FIKSIMET E DIKTATURËS SË VONË
Maj 2021
: ZOOART
: POEZIA SI SHENJË E RINGJALLJES
: CLERIHEW
: EFEKTE TË FABRIKIMIT NË KULTURË
: OSMAN MYDERRIZI, NJË JETË MES NJERËZVE TË MENÇËM
: ARBËR DHE SHQIPTARË – TË SHPËRNDARË
Prill 2021
: MENDIME TË PAKREHURA (LXVIII)
: JEHONAT E TINGUJVE PREJ NJË LIBRI
: PA VLERË, POR I LLOGARITSHËM
: NJË LUTJE PËR NJË MIK TË LARGËT
: DOKTOR I GJUHËS, SKLLAV I SHKENCËS
: CAPRICCIO – PORADECI, HEINE DHE TINGULLI
: KINEMAJA E FËMIJËRISË, FËMIJËRIA E KINEMASË
: PARA SE T’IA NISËSH ROMANIN BOTUESIT
: ZOTI SHYTI I KAPUR NË ANTIFRAZË
: SINKRONIZIMI NË HISTORINË LETRARE
Mars 2021
: LETËRSIA DHE SHQIPJA – RRAVGIME
: “…NUK E SHPIKMË PATRIOTIZMËN SHQIPTARE, E GJETMË!” (II)
: KARTELA TË TJERA NGA REALIZMI I DËNUAR
: ZONJAT E VOGLA TË LETËRSISË SHQIPE (II)
: ZONJAT E VOGLA TË LETËRSISË SHQIPE (I)
: KËTË 8-MARS DO T’IA UROJ MAMASË
: MENDIME TË PAKREHURA (LXVII)
: NGA ANAKRONIZMI NË IDEOLOGJI (IV)
: NGA ANAKRONIZMI NË IDEOLOGJI (III)
: NGA ANAKRONIZMI NË IDEOLOGJI (II)
Shkurt 2021
: MIKU IM!
: KRITIKA E TEATRIT, TEATRI I KRITIKËS
: HEROI EKZISTENCIAL NË FILMIN “THE SHAWSHANK REDEMPTION”
: VENDBANIMET SHQIPTARE NË MESJETËN E HERSHME
: 1X10: DRITËSON VERA DHE IA BEH NATA
: MONUMENTET FANTAZMA TË TIRANËS
: GJAKU S’BËHET UJË, SHKENCA, PO!
: NJË NGATËRRESË ME ITINERARIN E AUTOBUSËVE
: PËRKTHIMI – “STREHË” APO “ITAKË”?
: TË JESH KONSERVATOR NUK DO TË THOTË TË JESH ANTIGRUA
: SHQIPËRIA NË CREATIVE EUROPE 2014-2020
: HISTORI QË NUK DO TË SHKRUHET
: DET-DASHURIA DHE TEJSKAJËSIA
: MBI [GRATË] QË KRIJOJNË DRAMAT
: INSTRUMENTALIZIMI I TERMIT “MINORITAR”
: FEMRAT E PAMORALSHME TË KADARESË
: CIVILIZIMI NUK PËRBËN RREZIK ASIMILIMI!
: MIDIS SHQIPTARISË DHE GREKËRISË
: KONSERVATORIZMI AMERIKAN PAS TRUMPIT – IDENTITET APO IDE?
Janar 2021
: PËRSE HABIA PËR EMISIONIN E MARIN MEMËS
: SHQIPTARIA E EPIROTËVE TË LASHTË
: GREQISHTJA NË SHQIPËRINË E JUGUT
: RRETH ROMANIT “LOJA, SHEMBJA E QIELLIT”
: KARTELA TË LETËRSISË SË DËNUAR
: ZANAFILLA KOMPLEKSE E NJË KLISHEJE
: OUMUAMUA
: SIMONE, MENDIMTARJA E DOMOSDOSHME
: BIOGRAFIA E TRISHTIMIT DHE ABSURDIT NË DY KOHË
: TRUMP – GANGSTERI NUMËR NJË I AMERIKËS
Dhjetor 2020
: SHËNIME GJUHËSORE TË KARANTINËS (II)
: GRUAJA NË MUZIKË – A GUILTY PLEASURE
: SHËNIME GJUHËSORE TË KARANTINËS (I)
: SHQIPËRIA POLITIKE NË POEZINË E JEVTUSHENKOS
: ADN-JA E UJIT TË GJALLË NË POETIKËN E LEDIA DUSHIT
: NJË POEMË E HERSHME KUSHTUAR ENVERIT
: PËRSE ËSHTË E RËNDËSISHME PROTESTA?
: INVICTUS: POEZIA QË NA ERDHI NË BURG
: DIKUR KISHA NJI TITULL MA TË MIRË X 10
Nëntor 2020
: TEOLOGJIA E “MBRAPSHTË” E TOLSTOIT
: GRIMCA
: KY COVID QË NA NDAN E NA BASHKON
: CELAN, LULËKUQE DHE BACHMANN
: KUR TRAGJEDIA KAPËRCEN FANTAZINË
: DELEVIZIONI SI SHIKIM I MJEGULLUAR
: SEKSI DHE REVOLUCIONI I TETORIT
: PËR HIR TË MODELIMIT MENDOR TË TJETRIT
: ZOGJ
: JETA DHE FATI I VASILI GROSMAN-IT
: SHMANGIE PËR TË MBËRRITUR TEK E VËRTETA
Tetor 2020
: KUR BOTA E LIRË I KËNDONTE STALINIT
: HAKMARRJA GJUHËSORE E UINSTONIT
: KARROCA
: A ISHIN DARDANËT TË GJATË DHE TË BUKUR?
: MONOLOG VERTIKAL MES JERMIT DHE UTOPISË
: MENDIME TË PAKREHURA (LXIII)
: KRISTAQ SOTIRI, SHQIPËRIA NGA NJË BOTË NË TJETRËN
: RASHOMON
Shtator 2020
: LEGJENDA E SHOFERIT TË ZiS-151
: DUKE RILEXUAR “LUMIN E VDEKUR”
: T’I SHKRUASH VARGJE STALINIT
: NJË VIT QOKA, NJË VIT HESHTJE
: IMAZHE DHE LEXIME TË KUNDËRTA TË BOTËS NË POEZI
: MES PELLAZGËVE TË KONDËS DHE ETRUSKËVE TË MAYANIT
: SALIHA
Gusht 2020
: DY PËRKTHIME, NJË KATASTROFË
: EMRI I SHQIPTARËVE NË ALBANIA VENETA
: OSMAN MYDERRIZI DHE MODELET TEORIKE PËR SHPJEGIMIN E EMRIT ETNIK SHQIPTAR
: FATOS ARAPI: NOSTALGJIA PËR ABSOLUTEN (I)
: GJENET ARBËRESHE – ÇËSHTJE TË HAPURA
: 1X10: DEKALOGU I NJË LAGJEJE TIRANASE
: KRIZA NË MESDHEUN LINDOR DHE PAKTI DETAR NË JON (I)
: BJARKE INGELS: TEJET NAIV APO THJESHT GËNJESHTAR?
: ARBËRESHËT – ÇËSHTJE TË HAPURA
: VISARE TE BIBLIOTEKËS KOMBËTARE (III)
: JASHTËQITJE TË KUJTESËS (II)
Korrik 2020
: MBI GJUHËN DHE LETËRSINË SHQIPE
: 1X10: NGA VERANDA JOTE DUKET SHTËPIA IME
: XHAMIFIKIMI I SHËN SOFISË SI ÇMONUMENTALIZIM I KULTURËS
: CAMAJ DHE LETËRSIA E REALIZMIT SOCIALIST
: RRUGËTIMI DISTOPIAN I LIGJIT TONË ELEKTORAL
: AMENDAMENTET MEKSI DHE STOJKU
: PAS SHPATULLAVE TË UDHËHEQËSIT (III)
: MENDIME PËR HISTORINË E DIALEKTEVE TË SHQIPES
: DRITËHIJET E HISTORISË DHE SFIDAT E SHOQËRISË
: ZDRAMË/ZDRËMË: NGA HISTORIA E FJALËS
: BASHKË APO VEÇ – NJË REPLIKË
: TEATRI, TIRANA DHE ESTETIKA E KAUZAVE TË HUMBURA
: MIDIS BUZMIT DHE KËRSHËNDELLAVE
: PSE LETËRSIA ANGLISHT PRODHON KRYEVEPRA
: DHUNA GJINORE DHE LEGJENDA E ROZAFËS
: PËR NDRYSHIMIN E PROPOZUAR TË KUSHTETUTËS
Qershor 2020
: PËR NJË GJUHËSI TË PARULLËS TOTALITARE
: KUJTESA JONË MUZIKORE DHE UMBERTO ECO
: TË MOS HEQËSH DORË NGA KURESHTJA
: PAS SHPATULLAVE TË UDHËHEQËSIT (II)
: PËR MOIKOMIN – VIZITORIN NDRYSHE
: MATURANTËT E SHEKULLIT TË RI
: VISARE TË BIBLIOTEKËS KOMBËTARE (II)
: NUK BËHET POLITIKA NË GJUNJË
: CILI NGA JU TË DY ËSHTË RINOCERONTI?
Maj 2020
: TELA
: TRASHË
: NJË LËKURË TË RE PËR BALZAKUN
: PAS SHPATULLAVE TË UDHËHEQËSIT (I)
: LEHTËSIA E PAPËRBALLUESHME E NJË NDËRTESE
: NJË STACION I VOGËL DHE I PARËNDËSISHËM
: PËR POEZINË E JAMARBËR MARKOS
: SHFAQJA E MBRAME E TEATRIT KOMBËTAR
: RAMA, RRËNOJA E LULËZIMIT TË QYTETARISË
: THIS WILL KILL THAT… AND THIS
: PO TANI, ÇFARË T’U THEMI STUDENTËVE?
: MENDIMI IM PËR TEATRIN KOMBËTAR
: TEATRI I VJETËR I PARTNERITETIT PUBLIK-PRIVAT
: SHQIPËRIA SI EUROPË E KINËS MAOISTE (II)
: SHQIPËRIA SI EUROPË E KINËS MAOISTE (I)
: VISARE TË BIBLIOTEKËS KOMBËTARE (I)
Prill 2020
: DEVS
: QYTETE NË HAPËSIRË DHE NË KOHË
: FËSHFËRIMË FLETËSH PREJ LETRE
: PËRSIATJE MBI FILMIN “PLATFORMA”
: PSE EVROPA ËSHTË BASHKIM I DËNUAR?
: TË MUNDËSH TË KEQEN ME PIKTURË
: NUK E SHPIKMË PATRIOTIZMËN SHQIPTARE, E GJETMË!
: ÇË KUR TË LASHË, NANI TË SHOH
: PLAKJA E VONSHME E ZONJËS NEWS
: ZOO-NA
Mars 2020
: NJË DANTEDÌ E TRISHTË E GUXIMTARE
: BOTIME TË EGRA, REAGIME TË FSHEHTA
: SHNDËRRIME NË KOHË TË VËSHTIRA
: NË KËRKIM TË VIRUSIT TË HUMBUR
: MENDIME TË PAKREHURA (LVIII)
: FAIK KONICA – TË SHKRUASH SIKUR SOT
: SI TË BOTONI NJË LIBËR TË SUKSESSHËM ME POEZI
: DASHURIA PËR ATDHE ËSHTË INSTINKT
: QIMJA E DERRIT – PRO DHE KUNDËR
: ZOTËRINJTË SHKATËRRIMTARË TË GJUHËS
: LULE ME SEKS, LULE ME KANCER
: DREJTSHKRIMI I EMRIT TË HUAJ
: ERË TV
Shkurt 2020
: MEMBRANA
: BASHKËPUNIMI NË ARSIM: KOSOVË-SHQIPËRI
: SANREMOJA E KAPUR NË KRONOLOGJI
: NUK MË LËNË SHKRIMET TË LEXOJ
: TË “VRASËSH” BABANË NË ROMAN
: FIL
Janar 2020
: HISTORIA E LËVIZJEVE NË NJË LOJË SHAHU
: INTELIGJENCIA SHQIPTARE NË TEHUN E LUFTËS SË FTOHTË (II)
: INTELIGJENCIA SHQIPTARE NË TEHUN E LUFTËS SË FTOHTË (I)
: EKSKURS NË BOTIMET E ISMAIL KADARESË
: KRITIKË LOGOSH TË 100-VJETORIT TË TIRANËS
: PËRRALLA PËR FËMIJË DHE PËR TË RRITUR
: TIRONA SI NOSTALGJI REFLEKTIVE
: LETËR NGA FSHATI QË REFUZON TE FLASË SHQIP
: FESTIVALI I KËNGËS: A VISION FOR THE MUSICAL TRAJECTORY OF ALBANIA
: ARS LONGA: BEAT-HOVENI TAKOHET ME JAZZ-IN
Dhjetor 2019
: HISTORIA – PASQYRË E SË TASHMES
: EKSPERTI, TRANSPARENCA, VULGU
: VETJA AUTORIALE DHE SHËMBËLLTYRA
: MEGAFONI NUK ËSHTË E DREJTË E NJERIUT
: RREGULLORE E KUJTESËS KOLEKTIVE
: KUNDËR SHNDËRRIMIT TË SHKRIMIT NË PËRKTHIM
: RICOSI KUVENDON ME LASGUSHIN
: MOTËRZIM
Nëntor 2019
: THOMA SIMAKU: SOLOS AND DUOS FOR VIOLIN E PIANO
: PËR SHNDËRRIMIN E ARTIT NË MALL
: DËSHTIMI PARAPRAK I ETIKËS NË GAZETARI
: NJË DISKUTIM LINGUISTIK I LIRISË SË FJALËS (II)
: SHURDHIMI I NJË KOMUNITETI DISKURSIV
: BEKIM SHELBA FILLON JETËN PAS VDEKJES
: XNGLXSH
: VARGJE TË PANJOHURA TË CHARLES BAUDELAIRE
Tetor 2019
: LISTAT – NJË VËSHTRIM MË ABSTRAKT
: DHJETË KËSHILLA TË ÇMUARA MBI PËRDORIMIN, E SHENJAVE TË PIKËSIMIT
Shtator 2019
: NË FILLIM ISHTE PËRKTHIMI (III)
: SKENAR
: PËRSIATJE TEORIKE MBI LIBRIN “SHQIPJA TOTALITARE” II
: BOJË SEPJESH, OSE NJË MISTIFIKIM I PAFAJSHËM LETRAR
: PËRSIATJE TEORIKE MBI LIBRIN “SHQIPJA TOTALITARE”
: KOMUNISTËT TANË DHE TË TJERËT
: SHUHET ALBANOLOGU WILFRIED FIEDLER
: O SA MIR ME QEN’ FRANCEZ, OHEJ!
: DY TINGËLLIMA ME BISHT (SONETTI CAUDATI)
: HAPËSIRA E SHKRIMIT ELEKTRONIK (III)
: FLORILESH, OSE PSIKANALIZË E EMIGRACIONIT
Gusht 2019
: HAPËSIRA E SHKRIMIT ELEKTRONIK (I)
: LAPSLLËK
: TA KUPTOSH FUNDIN ME TË PARË
: PRIVATIZIMI I SIGURISË NË UNIVERSITETE
: KAPITEN
: NXËNËSIT E ZELLSHËM TË MZIUT
: NË FILLIM ISHTE PËRKTHIMI (II)
: NË FILLIM ISHTE PËRKTHIMI (I)
Korrik 2019
: Ç’TË JETË KJO GIJOTINA, XHANËM?
: RENDE DHE FRAGMENTE TË TURPIT
: PENGU, KAUZA E KAPUR, NE TË TJERËT
: PRIVATËSIA DHE LIRIA E POLITIKANIT
: NJË VOTË NJË PLUMB: FESTA E GJYQIT POPULLOR (II)
: NJË VOTË NJË PLUMB: FESTA E GJYQIT POPULLOR (I)
: SHKALLËT
: PRIVATJA, PUBLIKA DHE TË PËRGJUESHMIT
: FAKTI SI PRODUKSION TELEVIZIV
: ME KËTË ÇMIM FITOJNË TË GJITHË
Qershor 2019
: NGA ISMAIL QEMALI TE EDI RAMA
: LETËRSIA E SOTME SHQIPE NË RRJET (V)
: LETËRSIA E SOTME SHQIPE NË RRJET (IV)
: LETËRSIA E SOTME SHQIPE NË RRJET (III)
: LETËRSIA E SOTME SHQIPE NË RRJET (II)
: LETËRSIA E SOTME SHQIPE NË RRJET (I)
: MENDIME TË PAKREHURA (XLVIII)
: LUFTA E AUTORIT PËR VËMENDJE
: FLOKË QË ZURI TELI ME GJEMBA
Maj 2019
: MENDIME TË PAKREHURA (XLVII)
: GJUHA SI SHPATË, SHPATA NË DORË
: PËRRALLA NË LESH, SHËNDETI PREJ NESH
: SHUHET PËRKTHYESI I LIRIKËS SHQIPE
: PËRRALLËTARI (TREGIM NGA SAKI)
: PËRKTHIMI PA FUND I PRUFROCK-UT
Prill 2019
: ZYLOJA I KAPUR NË LIGJËRIM (V)
: ZYLOJA I KAPUR NË LIGJËRIM (IV)
: ZYLOJA I KAPUR NË LIGJËRIM (III)
: ZYLOJA I KAPUR NË LIGJËRIM (II)
: SHPIRTI I LAPLOSHKËS (nga SAKI)
: ZYLOJA I KAPUR NË LIGJËRIM (I)
: 7 PRILLI I GJATË I SIMONE WEIL-IT
Mars 2019
: FORMULË PËR ZGJIDHJE PAQËSORE TË KRIZËS
: 1×10: YJET NUK VISHEN KËSHTU
: ASPEKTE TË SË DREJTËS ZAKONORE SHQIPTARE TE “BREZNITË E HANKONATËVE”
: ZOTËSIA PËR TË VLERËSUAR PAZOTËSINË
: DIASPORA: KOMBI GLOBAL DHE “DREJTIMI I DUHUR”
: TREGIM NGA J RODOLFO WILCOCK
: 1X10, SPQR, NJË HISTORI E ROMËS SË LASHTË
: TRADITA DHE BARBARËT E RADHËS
: “DJEGIA E MANDATEVE” DHE TAGRI I PËRFAQËSIMIT
: REFLEKTIME PËR DITËN E GRAVE
: PASOLINI DHE MITI I TIJ I VDEKJES
Shkurt 2019
: 1X10: DITAR I SHKURTËR KUFIJSH
: EDHE NJË HERË “GËZUAR E TUNGJATJETA!” PËR ERIC HAMP-IN!
: SHKRIMTARI GREK KONDOLEON PËR Z. SHYTI
: DOKUMENTE PËR HISTORINË, APO HISTORI PËR KONSUM?
: MALCOLM DE CHAZAL – POEMA AFORISTIKE (II)
: LETËR ÇDO DJALI E BURRI NË SHQIPËRI
: PREMISAT E RREME TË NJË TEZE
: MUSINE KOKALARI DHE PËRMBYSJA E SË DREJTËS ZAKONORE
: POEMA ME NJË LEXUES TË SHPALLUR
Janar 2019
: PALLATI ME ÇATI, POSHTË KULLËS PA KRYE
: PËR CA TIRONAS ME MBIEMRIN KACELI
: PORTRET NË KANAVACË PA KORNIZË
: FENOMENOLOGJIA E URËS TE KADARE DHE IVO ANDRIÇ
: TINKER, TAILOR, ACADEMIC SPY
: DITË TË NGESHME, LEXIME TË GJATA
: MALCOLM DE CHAZAL – POEMA AFORISTIKE
Dhjetor 2018
: MENDIME TË PAKREHURA (XLIII)
: LABIRINTI TE ROMANI “BOLERO”
: LABIRINTE, HARTA DHE TERRITORE
: ARTIST, NA KE ZAPTUAR ASHENSORIN!
: SHYTI MENDON SI TA GJALLËROJË SKENËN LETRARE
: DIALOGU, EMRI I Ç’GJËKAFSHE ËSHTË?
: NJË FENOMENOLOGJI E ARSIMIT TË LARTË SHQIPTAR
: TË SHOHËSH ËNDRRA ME SHQIPËRINË
: SHËNIME PËR NJË PROTESTË (II)
: DE RADA – KY REAKSIONAR I PAPENDUAR
Nëntor 2018
: DE RADA MIDIS POEZISË DHE … MATEMATIKËS
: PAVIJONI I SHQIPËRISË, OSE PJESËMARRJA MJAFTON
: TEMAT POSTKOLONIALE TEK “TERXHUMANI”
: BULEVARDI QË NUK MERITON (KËTË) EMËR
: VIRGJËRESHAT SHQIPTARE NË KËRKIM TË VENDIT ANTROPOLOGJIK (III)
: VIRGJËRESHAT SHQIPTARE NË KËRKIM TË VENDIT ANTROPOLOGJIK (II)
: STËRGJYSHES SIME TË SHTRENJTË, EVDHOKSISË!
: PËR TEATRIN, PREJ NJË PËRKTHYESI
: VIRGJËRESHAT SHQIPTARE NË KËRKIM TË VENDIT ANTROPOLOGJIK (I)
Tetor 2018
: SHËRBIMET E PANJOHURA TË ARTIT…
: PËR HERË TË PARË (POR JO TË FUNDIT)
: DETI JON SI DET I PAQES (II)
: SAPIENS-I NË RRUGËN PËR HOMO DEUS…
: PËR NJË AMBIENTALIZËM TË LEXIMIT
: VERTIGO
: AMERIKA TRUMPIANE DHE BOTA NË UDHËKRYQ
: MBYLLINI
: KAOSI I REGJISTRIMIT TË PASURIVE TË PATUNDSHME: NJË RRUGËDALJE
: RRETH PAVETËDIJES INSTITUCIONALE
: NDËRKOHË ROMANI PASKA VDEKUR
Gusht 2018
: KONSERVATORIZËM APO TRUMPIZËM?
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (X)
: PËR POEZINË E FATOS ARAPIT (PJESA II)
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (IX)
: NGA FJALA TE MENDIMI I LIRË, VAJTJE-ARDHJE
: PËR TRIUMFIN E DIOGJENËVE TË VIRGJILIT
: VDEKJA DHE E BUKURA TEK AZEM SHKRELI
: I mbrojtur: EDUKIMI SEKSUAL I KLOUNËVE
: KAFKA, ROTH, UNË DHE IBRAHIM DALLIU NË HIMARË
: FUNDI – FILLIMI (SHQIPËRI 1981 – 1991)
: VENDE DHE LODRA PËR MEMORIEN
: NGA METEOROLOGJIA NË POLITIKË
Korrik 2018
: MENDIME TË PAKREHURA (XXXVIII)
: MEIN KAMPF: NJË VËSHTRIM PERSONAL
: ORA NË RADIO, KOHA PËR RADIO
: KY SULM NDAJ BANESËS SË AKTORIT
: NUK KA PLAZH PËR SHKRIMTARIN SHQIP
: MENDIME TË PAKREHURA (XXXVII)
Qershor 2018
: POLITIKA QË HA TEATËR E VJELL PROPAGANDË
: PROTESTA PËR TEATRIN – MENDIME TË SHKARTISURA
: E DREJTA PËR TË MOS EMIGRUAR
: MENDIME TË PAKREHURA (XXXVI)
Maj 2018
: KURRË S’KEMI QENË MË TË LIRË
: FATI I UNIVERSIT OSMAN NË VEPRËN E KADARESË
: FREEDOM
: REGJIMI I HOXHËS SI INSTITUCION TOTAL
: POEZIA SOT: JETON APO GJËLLIN?
: SHEKSPIRI, PASQYRA E PASIONEVE DHE FRAKSIONEVE
Prill 2018
: MILIARDERI – SHPËTIMTAR I MASAVE PUNONJËSE?
: LETËRKËMBIMI I JOKLIT ME NOLIN
: Z. SHYTI RRËFEN POETIN E DETYRUESHËM
: ZGJIDH E MERR, KEMI VETËM TURLI
: UNË NUK I PASTROJ NEVOJTORET
: SUEDEZJA
Mars 2018
: QË KUMBARO TË SHPËTOJË LEGJENDËN E SAJ CIVILE
: LËMSH
: RRUGA DREJT LIRISË KALON NGA ÇMENDURIA
: REPORTAZH NGA FURRAT E KOSOVËS
: PORTRETE
: FILOZOFIA POLITIKE E SLLAVOJ ZHIZHEKUT
Shkurt 2018
: 2 NË 1
: QYTETI MBI KODËR, APO AMERICA FIRST?
: MUNDËSIA E DYSHEMESË SË HUMBUR
: ORBITAL
: INCIDENTI NË TRENIN TIRANË-RRËSHEN
: ËNDRRA
: FJALË RACISTE, RACISTË ME FJALË
: HAKMARRJA SHMITIANE E SKËNDERBEUT (III)
: RRETH IRRACIONALITETIT KREATIV
: HAKMARRJA SHMITIANE E SKËNDERBEUT (II)
Janar 2018
: POETIKA E ÇMIMIT, POLITIKA E EMRIT
: TRI PEMË
: SPITALE, MARRËZI DHE RRËMUJË
: KULTURA E ARMËS DHE VEÇANËSIA AMERIKANE
: DUKE E DITUR GJUHËN DHE KULTURËN
: SKËNDERBEU, AKADEMIA E RE DHE FTESA E FUGËS
: INTELEKTUALIN S’KA KUSH TA PAGËZOJË
: GËNJESHTRA DHE SHPËRFOLJE (I)
: KAFKA DHE PARARENDËSIT E TIJ
: SHEKSPIROTËT: NOVELA ME MOZAIK
Dhjetor 2017
: ARTI I KRIJIMIT LETRAR (III)
: LEADERI VDIQ, LEADERIN E VRANË
: ITALIA QË ËNDËRRONTE TIRANËN
: PASOLINI / DROGA DHE KULTURA
: ZAMIRI
Nëntor 2017
: LIVE
: GJIRIZE TË VJETRA, JASHTËQITJE TË FRESKËTA
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (VIII)
: SURREALIZËM ADMINISTRATIV IV
: KAZAN
: ÇFARË DI PËR GRUAN E CEZARIT
: VENDIME TË ERRËTA PËR KOHËRA TË HERSHME
Tetor 2017
: SURREALIZËM ADMINISTRATIV II
: KATALONJA, E PARË NGA DRITARJA
: SI MUND TA VRASËSH NJË PERSONAZH
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (VII)
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (VI)
: FATI I DITARIT TË BULGAKOVIT
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (V)
Shtator 2017
: SHTET, TURSHI DHE GJENDJE E JASHTËZAKONSHME
: HERONJTË DHE DRAMA E DRAMËS SHQIPE
: GOMORRA MES FAKTIT DHE FANTAZISË
: LUFTA PËR TË DREJTAT E BURRAVE NË SHQIPËRI
: MES IDHUJTARËVE DHE IKONATHYESVE
: KUKULLA DHE KURVA NË KANDARIN E KADARESË
: TË JESH A TË MOS JESH (THJESHT) FEMINIST/E
Gusht 2017
: NJË PËR TË GJITHË, TË GJITHË PËR NJË
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (IV)
: TI NA DUHESH, SE JE 1 SHENJTË
Korrik 2017
: SHKRIMTARËT SHKRUAJNË EDHE KËSHTU
: PËRGJEGJSHMËRIA E FJALËS – PJESA II
: PËRGJEGJSHMËRIA E FJALËS – PJESA I
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (III)
: PËR POEZINË E FATOS ARAPIT (I)
: ANAKRONIZMI NË KULTURË DHE NË MENDJE
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (II)
: NDERIM PËR ZOMBIE-T E ROMEROS
: TË FLASËSH DHE TË THUASH (I)
: PRAPË PËR KANUNIN, AKOMA PËR KANUNIN
: DILEMA E SHKRIMTARIT TË PAVARUR
: DHJETË VJET PEIZAZHE TË FJALËS
: ÇABEJ: INSTITUTI DHE DIJETARI
: JASEMINI
: MEDIAT, DIVERSITETI, QE-PALLIMI
: SHQALFI
Qershor 2017
: EDHE TË MALLKUAR, EDHE TË BEKUAR
: TUTJE-TËHU GRAMATIKËS DHE RETORIKËS
: JU FLET NJË SHËRBËTOR I POPULLIT
Maj 2017
: E VEJA DHE DY TRUPAT E PATRIARKUT
: LINDJA E NJË MUZEU, SI LINDJE E PRAPAKOHSHME
: KUJTIMET FISNIKE TË GREBLLESHIT
: KTHEHET GREBLLESHI I HARRUAR
: SHËMTIA ETIKE DHE EMPATIA E SHTIRUR
: KUSURET E NJË NJERIU TË MESËM
: VESHUR ME DIELL, MBATHUR ME HANË
: NEWSPEAK
Prill 2017
: PËR NJË KIOSKOLOGJI SHQIPTARE
: MBI MARRËDHËNIEN ME TË SHKUARËN
: ANGAZHIMI KRISTIAN NË POLITIKË
: ILUSTRIMI I INSTRUKSIONEVE OSE GJIGANDI DHE SHKURTABIQI
Mars 2017
: FILMI SOCIALIST – PASQYRË DHE DRITARE
: TË FLASËSH APO TË THUASH (II)
: SHOKU LLAZAR SHKEL NË DËRRASË TË KALBUR
: PROCESI
: IDETË BAZË TË SË DJATHTËS FETARE NË SHBA
: VEÇ ANALFABETËT MUND T’I LEXOJNË KËTO
: GJENEZA E SË DJATHTËS FETARE NË SHBA
: EMRI I VJETËR SHQIP PËR SLLAVËT
Shkurt 2017
: GAZETARJA E KULTURËS VETËVRITET
: SKIÇ
: KULTURA QË NUK DI TË FLASË PËR VETEN
: IDEALIZIMI I SISTEMIT EKONOMIK AMERIKAN
Janar 2017
: PËRDORIMI PRAKTIK I INKOHERENCËS
: INTERVISTË RRUFE ME AFORISTIN PAÇ RRUMZA
: ARTI BASHKËKOHOR NË HAPËSIRËN PUBLIKE
: MUZIKA NË PENËN E SPIRO KALEMIT
: 1X10: MAGJISTRICA E FIRENCES
: IDEJA E POPULLIT TË ZGJEDHUR
: PARA DHE PAS: DISTANCAT NË HISTORI
: HARRESA E PATRAZUAR E SË SHKUARËS (V)
: PARABOLA E SERVANTESIT DHE DON KISHOTIT
: HARRESA E PATRAZUAR E SË SHKUARËS (IV)
: HARRESA E PATRAZUAR E SË SHKUARËS (III)
: HARRESA E PATRAZUAR E SË SHKUARËS (II)
: HARRESA E PATRAZUAR E SË SHKUARËS (I)
Dhjetor 2016
Nëntor 2016
: ASGJË TË RE NGA FRONTI I SHAHUT
: NA BIRTË DHE BIJAT E SHEKULLIT TË RI
: PANTEONI I BRENDËSIMIT INSTITUCIONAL TË KRITIKËS
: NGA NJË PARTI NË TJETRËN, VAJTJE-ARDHJE
: METAFIZIKA E PRAGMATIZMIT HISTORIK
: MEDALJA KA (GJITHMONË) DY ANË
: INTELEKTUALIZËM ME MJETE SHTËPIAKE
: MË E KEQJA E CENSURËS ËSHTË…
: KËNGA DHE FILMI NË MUZIKËN E TISH DAJISË
: SA E VEÇANTË ËSHTË DIASPORA E RE SHQIPTARE?
: OBORRI
: GRAMATIKA E RRËFIMIT HISTORIK
Tetor 2016
: GËNJESHTRA QË PËRFTON KOMPLOT
: NE TANËT
: PUNË KA, POR EDHE PROFESIONISTË KA
: LIDER I KEQ APO SHOQËRI NAIVE?
: PSE LUFTOJ PËR VALBONËN TONË
Shtator 2016
: NJË VAKT ME HENRY CHINASKI-N
: MBETJA
: PUBLIKU I DYZUAR I NJË FILMI
: HUMBJE SHPRESE, APO SHPRESË E RE?
: LETËR ROBERT NDRENIKËS TË SË ARDHMES
: GRUAJA TE ‘’MJEGULLAT E TIRANËS’’
: KUR MARRËDHËNIA DYSHE NUK MJAFTON
: KUJDES: KRENARIA ËSHTË MËKAT
Gusht 2016
: SAMITI I DIASPORËS – KUR, PËR ÇFARË E PËR KË?
: KAH NA ERDHËN KËTA TRUMPISTA?
: SHQIP-SERBISHT, VAJTJE-ARDHJE
: MIDIS LETËRSISË DHE GËNJESHTRËS
Korrik 2016
Qershor 2016
: BALLKANI – EDHE SHPREHI LETRARE
: PRINDËR DHE FËMIJË NË AGONI, SHTETI LUAN FUTBOLL
: MBI MARRËZINË DHE MUZIKËN (II)
: MBI MARRËZINË DHE MUZIKËN (I)
: SË SHPEJTI NJË VRAP KUNDËR DHUNËS NË KOPSHTE
: STRUKTURIMI I MARRËDHËNIEVE ME DIASPORËN
: NJË VEND KU TË EMIGROJNË SHQIPTARËT
: ARKIVAT DHE ZHVARROSJA E DIKTATURËS
Maj 2016
: DILEMA E SAMITIT TË DIASPORËS
: ARTI I PUBLIC RELATIONS NË KOHËN E PATATES ME BOLLËK
: RROBAT E REJA TË KRYEMINISTRIT
: ARTI, PROTESTA, PENA DHE PEMA
: SHËRBËTORI MË BESNIK I NJERIUT PRONAR
: PSY-OP
: SHAHMAT
: NDERIM I DUHUR, MOTIVACION I GABUAR
: TRI NËNA
Prill 2016
: FYTYRA E TRISHTUAR E TIRANËS
: MBI ARTIN BASHKËKOHOR NË SHQIPËRI
: PURGATORI I DEMOKRACISË SHQIPTARE
: “ANIJA” NË ZBULIM TË NJERIUT
: STUDIM JO I FESË, POR I HISTORISË SË FEVE
Mars 2016
: GJUHA E KISHËS, KISHA E GJUHËS
: SHKRUESIA DHE LEXIMI SI PËRBETIM
: GEGËRISHTJA – ÇËSHTJE DHE MISTIFIKIME
: BETEJAT AUTOKTONE NË KULTURË
Shkurt 2016
: KRONIKË E NJË ZEMËRATE TË PARALAJMËRUAR
: A ËSHTË BASHKIA E QYTETARËVE?
Janar 2016
: BUNKER
: PËRBALLË LAKURIQËSISË NË ART
: ROUHANI RIFORMATON CAMPIDOGLIO-N
: TREBICKA SJELL GOTTSCHALK-UN NË TIRANË
: KAPITALI I PAKËNDUEM I KARL MARKSIT
: HALLET E NJË PUNËTORI TË MEDIAVE
: KUR TRENI S’PYET PËR LOKOMOTIVËN
Dhjetor 2015
: NJË VIT
: PUSHTETI I KATËRT, I MUNGUAR
: SHQIPONJA ME KRAHË TË SQULLUR
: PO SIKUR
: PYETJE & PROPOZIME PËR 2016-ën
: IMIGRACIONI NË ITALI E SHKËMBI I SIZIFIT (III)
: IMIGRACIONI NË ITALI E SHKËMBI I SIZIFIT (II)
: REFLEKTIM MBI MOSBINDJEN (JO)CIVILE
: WHAT DO LAWYERS AND MANGOES HAVE IN COMMON?
: IMIGRACIONI NË ITALI E SHKËMBI I SIZIFIT (I)
: MËRZIA
Nëntor 2015
: LIGJI I RI PËR SHTETËSINË ITALIANE
: TERRORIZMI E DËNIMI ME VDEKJE
: MEDIA PRIVATE, PUBLIK I PRIVATIZUAR
: KËRKOHEN ANALISTË TË DHËNASH
: REQUIEM
: BJERRJA E LEXIMIT, BJERRJE VLERASH
Tetor 2015
: FLATRA
: NGA PËREMRAT TE PËRGJEGJSHMËRIA
: STREHA E FUNDIT E POLITIKANIT
: FJALË PËR ROMANCIERË QË DUAN
: I PAPUNI
: EKZOTIKE
: MOTRA, SHPAGIME DHE KONSPIRACION
: NOBELI PËR BREZAT QË NUK VIJNË
: HISTORIA NË SHENJË DHE IMAZH
: DO TË BOTOJMË MATERIAL BOMBASTIK
: BOLERO
Shtator 2015
: NDRYSHIMI MES OPINIONIT DHE FAKTIT
: SHQIPTARË, GREKË, TË KRISHTERË
: SIMPOZIUMI I PARË ALBANISTIK
: NJW TASTIERW PWR SHKRONJWN Ë
: PLAKAT GJUHË-BRISK TË KIRIAKIT
: PELLAZGËVE PO UA DORËZOJMË ÇELËSAT
: ATJE KU VDES E RRON ARVANITIKA
: PESHKU I VOGËL E HA TË MADHIN
: HISTORI? JO, PORNOGRAFI SI ZAKONISHT
Gusht 2015
: GJUHË E IDENTITET TEK AUTORËT E VJETËR SHQIP
: GJËRA TË THËNA, GJËRA PËR T’U THËNË
: BRIRËT E MOISIUT DHE MALLKIMI I PËRKTHIMEVE
Korrik 2015
: PËR NJË ALBANOLOGJI TË MBËSHTETUR
: SHQIPTARË ME SHTETËSI TJETËR
Maj 2015
: MIRAZHET CIKLIKE NË “BOLERO”
: PRAG!
: AVENTINO
: NGA KËNDVËSHTRIMI I BRESHKËS
: TA KTHESH RUTINËN NË MUZIKË (II)
Prill 2015
: BOLERO
: LLËQE
: DY GJËRA QË DI PËR ENRI CANAJN
: T’I GDHENDËSH VENDIN GJUHËS (II)
: NJË ÇMIM PËR LETËRSINË SHQIPE
Shkurt 2015
: EKZODE
: BULIMIA SEKSUALE E NJË SHEFI
: LISTA
: KATOLIKË, JOKATOLIKË DHE MYSLIMANË
Janar 2015
: FUN OF A GUN: DHUNË & MUZIKË
: PROJEKT-LIGJI I ARSIMIT TË LARTË 2015
: KUKULLA E KADARESË – MBRESA LEXIMI
: KURTHET E DISIPLINËS DREJTSHKRIMORE
: LETËRSI, GAZETARI DHE FOLKLOR
: KALLASHI
Dhjetor 2014
: PENGESAT E HISTORISË NGA PUSHTIMI NË ÇLIRIM
: DE(X)
: KONFORMISTË, ARRIVISTË, IDEALISTË (II)
Nëntor 2014
: PRAPA "DUALITETIT PATRIOTIK"
: FIKTIVITETI NË MATURËN SHTETËRORE
: SHAH: CARLSEN-I E RUAN TITULLIN
: DIAGNOSTIKIMI NË ARSIMIN PARAUNIVERSITAR
: TË LUASH
: QË REFORMAT TË MOS PËRSËRISIN VETEN
: DEPORTES
Shtator 2014
: AKADEMI ME ÇMIM TË ARSYESHËM
: FETË TONA – PRAKTIKA DHE IDENTITETE
: SQARIM
: NGA ZORI
: SI TË SHKATËRROSH NJË INSTITUCION
: PSE PAPA
: ZHVESHJE
Korrik 2014
: SQARIM PËR LEXUESIN E PANORAMËS
: DIJA ME SY TË KALTËR, KOPËR E MAJDANOZ
: NGA GJENDJA CIVILE NË EKZORCIZËM
: JAZZ I STONUAR, POR ÇAKËRQEJF!
: PËR NJË GRAMATIKË TË FOLJES POLITIKE
: KOHË PËRBALTJESH, KOHË IDHUJSH
Qershor 2014
: SKLLAVOPRONARË, POR XHENTËLMENË
: KLASIKËT PËRBALLË CICËRIMAVE
: KUR TË MBETET NOBELI NË DORË
Maj 2014
: KY GENTILHOMBRE NGA PRIZRENI
: RRETH DISKURSIT MBIZOTËRUES*
: REFORMA NË ARSIMIN E LARTË: PERSONELI AKADEMIK (2.2)
: SIÇ FLISTE E SHKRUANTE ENVERI
: REFORMA NË ARSIMIN E LARTË: PERSONELI AKADEMIK (2.1)
: REFORMA NË ARSIMIN E LARTË: SHPALLJA (I)
: LEHTËSIA E PAPËRBALLUESHME E FJALËS
: TË FLASËSH MIRË, TË SHKRUASH KEQ
: SHTETI, STANDARDI DHE NDËRAKADEMIKËT
: WHAT CAN A STATE DO WITH LANGUAGE?
Prill 2014
: MBI HISTORINË E ARSIMIT TË LARTË NË SHQIPËRI
: ÇMIM
: ENDE HERËT, POR EDHE TEPËR VONË
: ARSIMI I LARTË: SA I MASIVIZUAR?
: PAK DAMË
: GAZAVAJ
Mars 2014
: RRËMBIMI I SË SHOQES SË MUJIT
: ZËRI I NJË STALINISTI ATIPIK
: DY KËNGË TË CIKLIT TË KOSOVËS
: NE TË NGRITËM, NE TË RRËZOJMË
: PALLTO TË GABIT, ZHGUAJ, KRIPTA
Shkurt 2014
: RRETH NACIONALIZMIT TË E. HOXHËS
: ÇABEJ: MBI TEZËN ILIRE E PELLAZGE
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: LAG, LËNG
: ÇABEJ: PËR PASTËRTINË E GJUHËS
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: KUPTOJ
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: E KREMTE, KRIPË
: POLITIKA NË UNIVERSITETET PUBLIKE
: PËLLUMBA, SKIFTERË DHE PUPLA (JASTËKU)
: NË KËRKIM TË NJË LIBRI TË MIRË (II)
: DETI KOS
Janar 2014
: SELFIE
: NA ISHTE NJË HERË FOLKLORISTIKA
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: KËSHTJELL
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: KAPUCAR
: ETIMOLOGJI TË ÇABEJT: KËRSHËNDELLA
Dhjetor 2013
Nëntor 2013
: TRIPTIK
Tetor 2013
: VESHJA NË SKENË, VESHJA SI SKENË
: NGA FLETË-RRUFEJA NË STANDARDIZIM
: PLUHURI MË I SHTRENJTË SE LIBRI
: KËRKIMI SHKENCOR – REFORMË APO CILËSI?
Shtator 2013
: ATLASI ANATOMIK I KRYEMINISTRISË
: MË THUAJ NGA Ç’GJUHË PËRKTHEN…
Gusht 2013
Korrik 2013
: DUARTROKITJET – UDHËZIME PËRDORIMI
: SHQIPJA E GRIGJËS, GRIGJA E SHQIPES
Maj 2013
: MIDIS VJEHRRËS DHE MULLIXHINJVE
: ZBRITJE
: LUTJE NGA NJË LEXUES I BLOGUT
: PLEH
: Q
: FTESË
: SPAM
Prill 2013
: KRUSHQI TË ZEZA, VOTA TË BARDHA
: AVENTURAT E TEKSTIT ONLINE (II)
Mars 2013
: MEDIA ETHICS IN THE ERA OF DIGITALIZATION
: TË FLASIM SHTREMBËR E TË SHKRUAJMË DREJT
: PSE DËSHTOJNË REFORMAT DREJTSHKRIMORE
: NËNA E MOISIUT NUK ISHTE SHQIPTARE
Shkurt 2013
: KUDO QË SHKELIM, VEÇ NDERIME
: HISTORIA E ROLEVE TË NGATËRRUARA
: THIRRJA
: PAK JAZZ
Janar 2013
: ARTI I MIRËMBAJTJES SË PIEDESTALEVE
: MANOLIS
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (XI)
: PRESHEVA: KUSH, ÇFARË, KUR, KU, PSE
Nëntor 2012
: NUSJA GREKE E PAVARËSISË (II)
: SHQIPONJË E MBUSHUR ME MISH QINGJI
: NUSJA GREKE E PAVARËSISË (I)
: KUNDËR PURIZMIT – PREZANTIMI
: INVENTAR
: NA ISHTE NJË HERË FJALËKALIMI
: DY LIBRA
Tetor 2012
: ALFABETIZIMI DHE STATISTIKAT LEKSIKORE
: MISTIKA E SHKRONJËS FILLESTARE
: MATERIALIZMI NË KULTURËN TONË IDENTITARE
: PROTOSHQIPJA NË BALLKAN (II)
Shtator 2012
: LIRI VËRTET, POR E KUJT DHE PËR ÇFARË?
: GARA PRESIDENCIALE NË AMERIKË
: HYDRA, ARVANITËT DHE DOKTORIMI I HISTORISË
: SPROVË LETRARE PËR TRANZICIONIN
Gusht 2012
: MARKSI PAVARËSISHT MARKSIZMIT
: ASTRONAUTI ME KRAHË TË FORTË
: ENVER I VUEJTUN, APO SALI I KËNAQUN?
: KAMIKAZI
Korrik 2012
: NË FILLIM SI TRAGJEDI, PASTAJ SI FARSË
: TIRANA KULTURORE DHE HISTORIKE
: VETULLAT E SHQIPES SË SHKRUAR
Qershor 2012
: TIRANA E LARGËT DHE E PARËNDËSISHME
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (IX)
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (VIII)
Maj 2012
: SHAH: ANAND KONFIRMOHET SI KAMPION BOTE
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (VI)
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (IV)
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (III)
: KUR TË EMANCIPON TJETRI (II)
: SHAH: MATÇI PËR TITULLIN BOTËROR (II)
Prill 2012
: PA BOSHT
: KOMANDANT NA MORI MALLI (IV)
: SULLTANI DHE BORGJEZI KORREKT
Mars 2012
: LEJEQËNDRIMI SI HARTË E BUSULL
: PUNA E EMIGRANTËVE NË KOHË KRIZE
Shkurt 2012
: HISTORIA E BUKURSHKRIMIT SHQIP
: 20 VJET EMIGRACION SHQIPTAR NË ITALI
: Perry Anderson mbi trashëgiminë e shpërdoruar të së majtës në Itali
: P SI PROSTITUTË, POLITIKAN etj..
: TUNELI
: LOGJIKA DHE ARITMETIKA E GJERGJIT
: XOMBI
Janar 2012
: BASHKIMI KOMBËTAR: FTESË PËR DEBAT
: S’TË LËNË AS TË RRËZOHESH REHAT
: KUR ‘ZËRI I POPULLIT” VIDHET!
: KARTOLINA NË KOHËRAT E INTERNETIT
: LEXUESI I DITËVE TË PUSHIMIT (II)
: TURSUN BEU NË PAZARIN E INTERESAVE (II)
: LEXUESI I DITËVE TË PUSHIMIT (I)
: PRURJE
Dhjetor 2011
: NUK FAL
: LEKA
: NE RUAJMË, JU RRUANI, ATA S’E RRUAJNË
: ALFABETI NË MES TË RRUGËTIMIT EUROPIAN
: GUSZTÁV
Nëntor 2011
: BIBLIOTEKA XHEPI APO LIBRA NË KORNIZË?
: ÇFARË KËRKOJNË PROTESTUESIT?
: SHERIATI NË IMAGJINATËN POLITIKE SHQIPTARE
: KEMI TË MAJTË DHE TË DJATHTË?
Tetor 2011
: TURBULLIRA NË MESDHEUN E JUGUT
: LOKALIZMI NË FOLTORET PUBLIKE
Shtator 2011
: PËRSE ËSHTË KAQ MIRË NË JASH? (II)
: PËRSE ËSHTË KAQ MIRË NË JASH? (I)
: NËPËR RRJETET E ARSIMIT TË LARTË
: XHIHAD
Korrik 2011
Maj 2011
Janar 2011
: KRIZA, NE DHE NDËRKOMBËTARËT
: PUSHTET ABSOLUT, SHTET OPSIONAL
: MË SHUMË PËR GRUAN, MË PAK PËR PRIFTIN
: LOGJIKË (IN)FORMALE MBI LIGJIN E ARSIMIT
Nëntor 2010
: STANDARDI: RISHIKIM DHE MIRËMBAJTJE
: Intervista për revistën KULT
: PUNA E SHQIPTARËVE NË ITALI (II)
: PUNA E SHQIPTARËVE NË ITALI (I)
Tetor 2010
Shtator 2010
: KOLONELI KA KUJT T’I SHKRUAJË
: ARBËRESHËT – NGA HISTORIA NË IDEOLOGJI
: NËNË TEREZA E SHPËRDORUAR (II)
Gusht 2010
: SHQIPËRIA FESTON MURGESHËN E VET
: AUTOKRITIKA NË LIGJËRIMIN TOTALITAR
: AUTOBIOGRAFIA INSTITUCIONALE KOMUNISTE
Maj 2010
: VITRINAT
Janar 2010
: METROJA SI AKT SHËLBUES PËR TIRANËN
: PROJEKSIONI SI ARMË POLITIKE
: Intervista me Shkëlzen Gashin
: Intervista për Shqipen Totalitare
Nëntor 2009
Gusht 2009
: DECENTRALIZIMI I RRJETEVE SOCIALE
: ELEMENTE TË KAMBIZMIT LEKSIKOR
Korrik 2009
: KOMANDANT, NA MORI MALLI (II)
: GËRMIME
: KOMPLOTE, ZHBIRIME, PARANOJA (II)
: KOMPLOTE, ZHBIRIME, PARANOJA
Qershor 2009
Maj 2009
Prill 2009
: RRETH DEBATIT TELEVIZIV (II)
: KU E PINË KAFENË KOMBËTARISTËT?
: DETI KOS
Mars 2009
Nëntor 2008
Shtator 2008
: ELITAT SHQIPTARE DHE TË TJERA QENIE MITOLOGJIKE (II)
: ELITAT SHQIPTARE DHE TË TJERA QENIE MITOLOGJIKE (I)
: TEKNOLOGJIA E PLAÇKITJES (III)
: KOSTA
Gusht 2008
Korrik 2008
: MIZA
Qershor 2008
Maj 2008
Prill 2008
Shkurt 2008
: PA HILE
Nëntor 2007
Tetor 2007
Shtator 2007
Gusht 2007
: ANEJA